ASCHEHOUG: «Nå slipper vi å vente i kø hos et mediebyrå!»

Nurofy istandgjør oss med andre ord til å forene kreativitet og strategi på en rask, effektiv og lønnsom måte.

Aschehoug, et av Norges ledende bokforlag, har valgt Nurofy som sin partner for nettavisannonsering med en langsiktig årsavtale. Med en visjon om å nå bredt ut til ulike målgrupper, har Aschehoug integrert Nurofys teknologi for å forenkle og styrke deres digitale annonsering på nettaviser. Samarbeidet gir dem full kontroll over prosessene, fra rask lansering av kampanjer til sanntidsoptimalisering.


Stine Friis Hals, Innholdsansvarlig og teamleder for digitalteamet i Aschehoug, deler sine erfaringer:

 

Hva er det med Nurofy-teknologien som gjør at dere har valgt å knytte nettavisbudsjettene til den?

 

Nurofy gir oss full kontroll over nettavisannonseringen vår. I vår bransje skjer ting fort, og det å da raskt kunne få annonseringen ut er helt essensielt. Nå slipper vi å vente i kø hos et mediebyrå, eller forhandle annonsepriser for hvert tilfelle. Det er bare å laste opp materiellet og kjøre i gang. Fordi vi gjør det selv har vi også tilgang til rapportering i sanntid, og kan justere budskap eller budsjett ut ifra hvordan annonsen klarer seg. Og med det få mer ut av hver annonsekrone. Nurofy istandgjør oss med andre ord til å forene kreativitet og strategi på en rask, effektiv og lønnsom måte.

 

Hvordan opplever dere Nurofy, og hvilken rolle spiller plattformen inn i deres arbeidshverdag?

 

Nurofy er en enkel, brukervennlig og ikke minst morsom plattform å jobbe i. Det er ingen forsinkelser, innlogging er rask og smertefri og det er enkelt å sette opp kampanjer og få dem ut i verden.

 

Hva gjør annonsering på nettaviser til en viktig brikke i markedsstrategien til Aschehoug?

 

Vi har bøker til et bredt spekter av mennesker. Vi skal snakke med alle mulige målgrupper, til alle tider. Og da er det viktig å ha en god bredde i kanalvalgene våre. Annonsering på nettaviser er ett av verktøyene i verktøykassa vår. Det sikrer oss også muligheten til å nå de ulike målgruppene våre på ulike plattformer.

 

Hvordan vil dere beskrive samarbeidet med teamet bak Nurofy så langt?

 

Her får vi hjelp omtrent på timen, og innen arbeidsdagen er omme er problemet som regel løst og spørsmålet besvart. Vi møtes jevnlig til kaffemøter og en strategiprat, og da er det alltid noe nytt å lære – eller en ny funksjon å bli kjent med. Det er også gøy med plattformen; at den hele tida er i utvikling. Denne gjengen har ikke bare laga et produkt og sagt seg fornøyd, de vil virkelig forbedre og utvikle hele tida. Nå gleder vi oss til å jobbe videre med Nurofy i 2025.

 

Chief Commercial Officer og Partner i Nurofy, Lars Øverland legger til:

 

Vi i Nurofy er stolte over at stadig flere bransjeledere velger å knytte sine nettavisbudsjetter til vår teknologi. Dette viser at vi har kommet langt i vårt oppdrag om å utvikle verdens beste teknologi for annonsering på nettaviser globalt.

Få en kort innføring i plattformen og deretter tilsendt innlogg.

Skjermbilde 2024-05-06 kl. 08.46.40

Alltid enkel og oversiktlig oppsett av din kampanje.

kampanjeresultaater

Annonsestruktur - sjekk resultatene fra kampanjen din i sanntid.

Kampanjeresultater (1)

Spørsmål eller nysgjerrig på plattformen?

Book en demo med oss for en gjennomgang og eventuelle spørsmål.