Jobzone: – Perfekt timing

Jakob Hope, Markedsansvarlig hos Jobzone, var på utkikk etter en brukervennlig annonseringsplattform. Da de ble kjent med Nurofy var valget enkelt. – De har en langt mer fleksibel og effektiv modell enn andre løsninger vi vurderte, forklarer han. 

Jobzone jobber hovedsakelig med bemanning og rekruttering, og annonserer hele tiden ledige stillinger. 

– Vi har opplevd gode resultater siden dag 1, forteller Jakob Hope innledningsvis.  

 

Enkel, fleksibel og effektiv 

Jobzone er avhengig av en kontinuerlig tilstrømming av søkere. 

– Jeg lette derfor etter en plattform som ville gi oss mer synlighet i nettaviser. 

Da han kom i kontakt med Nurofy skjønte han raskt at dette var det rette valget for Jobzone. 

– De har en langt mer fleksibel og effektiv modell enn andre løsninger vi vurderte, forklarer han. 

Han sier videre at det ikke tok lang tid før de hadde startet å annonsere i plattformen.  

Jakob hyller at plattformen er så lettvint, samtidig som den imøtekommer alle kriterier og mulighetene de er ute etter. 

– Plattformen er effektiv og enkel å bruke, og den gir oss de resultatene vi ønsker, forteller han. 

FOTO: Jobzone, Nurofy Marketing Platform.

– Et problem som Nurofy løser for oss 

Hope mener tilgangen plattformen har på data er en av de viktigste fordelene. 

– Det gjør kampanjene våre treffsikre, og effektiviserer annonseringen vår, forklarer han. 

Han er også særlig fornøyd med muligheten å justere kampanjen direkte underveis. 

– Plattformen gjør at vi raskt kan være på ballen slik vi kan justere og optimalisere kampanjene løpende, og det sikrer en optimal effekt, utdyper markedssjefen. 

Sanntidsdataen gjør at Jobzone tar datadrevne beslutninger underveis. 

– Med relevant og nyttig innsikt kan vi utvikle vår egen markedsavdeling. Våre kunder ser selv at vi får bedre resultater, sier han. 

Han er også veldig fornøyd med at plattformen frigjør tid slik de kan prioritere kapasiteten sin til andre oppgaver. 

– Nå kan vi fokusere mer på strategi, det visuelle, målgruppene, ulike call to actions og jobbe mer med det kreative i stedet for det tekniske. Den tidsklemma har vært et problem som Nurofy løser for oss, sier han.  

FOTO: Jakob M. Hope, Markedsansvarlig i Jobzone Norge.

Samarbeidspartnere 

Markedssjefen er særlig fornøyd med samarbeidet og samspillet de har hatt med Nurofy. 

– Jeg opplever ikke det som et kunde-leverandør forhold, men mer som gode samarbeidspartnere. Jeg er veldig fornøyd med hvor tett på de er, forklarer han.  

Han sier Nurofy gjerne deler innspill på alt fra annonsestrategi til design.  

– Nurofy er en aktiv sparringspartner for oss, og jeg er imponert over bredden de leverer, skryter Hope. 

Takket være høy kvalitet over hele linja har samarbeidet bidratt til å styrke Jobzone sin posisjon i markedet.  

– De er en viktig bidragsyter til at vi løfter våre produkter og nivåer.  

Han er veldig fornøyd med å treffe så bredt i de riktige målgruppene.  

– Vi blir veldig synlig, på de riktige tidspunktene, sier Hope avslutningsvis. 

Bilde fra venstre: Jakob M. Hope (Markedsansvarlig, Jobzone) og Lars Mossige Øverland (CCO).

Få en kort innføring i plattformen og deretter tilsendt innlogg.

Skjermbilde 2024-05-06 kl. 08.46.40

Alltid enkel og oversiktlig oppsett av din kampanje.

kampanjeresultaater

Annonsestruktur - sjekk resultatene fra kampanjen din i sanntid.

Kampanjeresultater (1)

Spørsmål eller nysgjerrig på plattformen?

Book en demo med oss for en gjennomgang og eventuelle spørsmål.