NORDLO

"Svært intuitiv og enkel å bruke"
forteller Caroline Peterson-Ullstrand, Chief Marketing & Communication Officer i Nordlo, og trekker frem enkelheten og effektiviseringen av ellers tidkrevende annonserings-prosesser som det beste med Nurofy.

Nordlo er et ledende IT- og digitaliseringstjenesteselskap i Norden som har valgt å inngå et tett samarbeid med Nurofy Marketing Platform for å styrke arbeidet med sin markedsstrategi.

Caroline Peterson-Ullstrand, Chief Marketing & Communication Officer i Nordlo, trekker frem enkelheten og effektiviseringen av ellers tidkrevende annonserings-prosesser som det beste med Nurofy.

– Svært intuitiv og enkel å bruke

Nordlo støtter nordiske selskaper og organisasjoner med digitalisering og tilbyr et bredt spekter av IT-tjenester som inkluderer IT-outsourcing, skyløsninger, IT-sikkerhet og digital transformasjon.

– Vi verdsetter innovasjon og kundesentrerte samarbeid for å skape tilpassede og effektive løsninger, legger Peterson-Ullstrand til.

Gjennom å ta i bruk Nurofys plattform har Nordlo oppnådd en ny grad av kontroll og fleksibilitet over sin annonsering i nettaviser.

– Plattformen hjelper oss med å effektivisere annonseringen vår ettersom den er svært intuitiv og enkel å bruke, sier Peterson-Ullstrand.

One-stop-shop

Nurofy Marketing Platform er en komplett «one-stop-shop» for all digital annonsering i nettaviser, og tilbyr alt bedrifter trenger for å lykkes med sine kampanjer.

Med Nurofy marketing plattform kan du styre annonseringen selv, ha full innsikt og velge din målgruppe på tvers av et bredt spekter av redaktørstyrte medier.

– Jeg liker veldig godt at plattformen sparer oss for mye tid ved å fungere som en «one-stop-shop» for alle redaksjonelle mediehus i Sverige og Norge, sier Peterson-Ullstrand.

I tillegg kan du ved hjelp av Nurofys Creative Studio også enkelt bygge dine egne annonser uten begrensninger på filstørrelse, og designe dem akkurat slik man selv ønsker – med full kontroll over font, farge og høyoppløselig kvalitet.

Nurofy bidrar til å realisere Nordlos markedsstrategi

Nordlo har en tydelig visjon: «Med et sterkt varemerke bygger vi kjennskap og preferanse hos kunder og ansatte – både eksisterende og potensielle».

– Dette tar oss nærmere målet om å ha de mest engasjerte medarbeiderne, kunder som våre ambassadører, og å sikre en fortsatt lønnsom vekst, forklarer Peterson-Ullstrand.

For å oppnå denne visjonen er det avgjørende å ha effektive markedsføringsverktøy som kan støtte opp under strategien. Her har Nurofy Marketing Platform blitt en viktig brikke.

– Denne tilnærmingen hjelper oss å posisjonere oss som eksperter innen IT-tjenester og digital transformasjon. Nurofy gjør det mulig for oss å tilpasse budskapet og kanalene etter målgruppenes behov, og samtidig bevare kontrollen over hvordan merkevaren presenteres. I tillegg er vi fornøyd med samarbeidet med Nurofy som selskap. Nurofy-teamet er alltid raske til å følge opp og svært hjelpsomme med å støtte oss både strategisk og taktisk, noe som har gjort samarbeidet svært godt, avslutter hun.

FOTO: Nordlo.

 

Få en kort innføring i plattformen og deretter tilsendt innlogg.

Skjermbilde 2024-05-06 kl. 08.46.40

Alltid enkel og oversiktlig oppsett av din kampanje.

kampanjeresultaater

Annonsestruktur - sjekk resultatene fra kampanjen din i sanntid.

Kampanjeresultater (1)

Spørsmål eller nysgjerrig på plattformen?

Book en demo med oss for en gjennomgang og eventuelle spørsmål.