fbpx

Nurofy Ads.

 

Hva er Nurofy Ads?

 

Nurofy Ads blir en av verdens første markedsføringsroboter.

I løpet av 2020 vil tjenesten bli klar for at bedrifter selv kobler seg på og har tilgang til den råeste teknologien for distribusjon av kampanjer. Deler av tjenesten er allerede klar og i bruk, men enn så lenge trengs det hjelp fra teamet vårt for å benytte tjenesten.

Den første siloen forsvinner! 

Fra nyttår får våre kunder tilgang til Facebook og programmatisk med attribusjon. Det betyr at de første siloene er brutt ned. Med attribusjon vil bedriften se hvordan Facebook og programmatisk annonsering på utvalgte nettaviser påvirker hverandre og hvilket budsjett hver av kanalene bør ha for å gi best mulig resultat. Resultatet måles opp mot bedriftens KPIer.

Med Nurofy Ads blir arbeidet i markedsavdelingen enklere når de viktigste digitale push kanalene samles på ett sted. Med innebygd maskinlæring vil Nurofy Ads samle inn data kontinuerlig og optimalisere på denne. Det betyr at anbefalingene fra roboten vil være i sanntid, og ikke basert på tall fra tidligere kampanjer eller statistikker fra i fjor. Algoritmene til både Facebook og Google endres så raskt at det som fungerte for noen måneder siden er ikke nødvendigvis det som fungerer nå. Det krever at man er opplest og tett på teknologien hele tiden.

God datastruktur gir grunnlag for markedsvekst

Kundene vi har er fremoverlente og ser verdien av å ta i bruk ny teknologi tidlig. Det gir dem et konkurransefortrinn og datagrunnlaget de har opparbeidet er basen for videre vekst, ikke bare i eksisterende markedet, men også ved ekspansjon til nye. Bedriftene utarbeider selv strategi, design og KPIer. Kampanjemateriell sendes til oss og vi tar oss av distribusjon, oppfølging og rapportering.

Tilgang til hele verden

Roboten blir mer enn et mediebyrå. Den blir også en Demand Side Platform (DSP). All programmatisk annonsering skjer via en børs for kjøp og salg av annonser og annonseplasser. Nurofy har et tungt utviklermiljø og har, som kanskje eneste norske bedrift, fått tillatelse til å koble seg direkte på Google Ad Exchange. Google Ad Exchange er verdens største plattform for programmatisk kjøp og salg, og ingen kommer utenom plattformen når de kjører store markedskampanjer.

 

 

Ved å koble oss direkte til Google Ad Exchange unngår vi flere teknologiavgifter, og denne besparelsen kommer kundene til gode.
Internasjonale bedrifter vil i løpet av 2020 annonsere på nettaviser i hele verden direkte fra sin egen datamaskin. Det blir enkelt, oversiktlig, og alle kampanjer kan følges via et live dashboard.
Også i Norge er nettavisene tilgjengelig gjennom DSPen.

Kompleksiteten forsvinner

Digital markedsføring er vanskelig hvis man skal gjøre det riktig og sikre en god ROI. Med Nurofy Ads fjernes kompleksiteten i digital distribusjon. Tjenesten gjør mediekjøpene transparente, oversiktlige og rimeligere.

Posisjoner deg fremst i teknologiutviklingen og bli med på reisen i 2020!
Kontakt oss i dag!

Ønsker du å vite mer?
Kontakt oss!

Ring oss eller bruk skjemaet nedenfor for å kontakte oss.