Hei, vi er Nurofy

Vi utvikler en av verdens første plattformer som samler programmatisk og sosiale kanaler, og vi er stolte over å levere banebrytende markedsføringsteknologi.

Eventyret startet for noen år siden da gründer Joachim Tvedt oppdaget at det var mulig å annonsere eiendommer på en smartere måte. Proaktiv Eiendom var villig til å teste idèen hans, og resultatene kom raskt. Joachim hadde en gammel bil i garasjen han ville mekke på, men ble stadig avbrutt av oppdrag fra meglerne. For å få tid til å mekke på bilen grublet han på hvordan han kunne automatisere publiseringen av boligannonsene, og til slutt fant han en løsning og ga den navnet AdPro. AdPro lever fortsatt i beste velgående, og gjennom systemet publiseres det flere tusen boliger årlig i hele Norge.

I dag bygger vi videre på erfaringen fra AdPro i utviklingen av Nurofy Marketing Platform, men nå tenker vi større og utvikler avansert markedsføringsteknologi som passer for alle bedrifter i alle bransjer. Så nå, fire og et halvt år senere er vi fjorten ansatte, og den gamle bilen har blitt til ny rask bil. Teamet består i hovedsak av fullstack utviklere, men også salg, markedsføring og administrasjon. Vi er en skikkelig grei gjeng som spiller og drikker øl sammen iblant, og nå gleder vi oss til å vise Nurofy Marketing Platform til verden!

Vi er opptatt av

Arbeidsmiljøet

Å være en arbeidsplass hvor alle føler seg velkommen er utrolig viktig for oss. I Nurofy blir alle møtt med respekt og åpenhet. Her utfordrer og hjelper vi hverandre, og utviklingsmuligheter er en selvfølge.

Kundene våre

Når kundene våre lykkes, lykkes også vi! Plattformen vår er bygget for å forenkle hverdagen deres, slik at de kan bruke tid på viktige oppgaver og få komplett oversikt over kampanjene sine fra ett sted!

Åpenhet

Åpenhet er en av grunnsteinene både i selskapet innad og i tjenestene vi tilbyr. Derfor kommer vi ikke til å gi oss før kjøpsprosessen for programmatisk er helt transparent!