fbpx

Ole Bull Huset

Salg av billetter med AdEngine.

Nurofy begynte i høst 2018 et samarbeid med Olebull Scene med å bruke AdEngine til å markedsføre forestillinger på Facebook. De ønsket å prøve vår kunstige intelligens til forestillinger som tradisjonelt var vanskelige å selge ut.

Nurofy begynte samarbeidet med å strukturere data med Google Analytics, Google Tag Manager og Facebook piksel. Målfullføringer, konverteringer og piksler koder ble lagt på både nettsiden og Ticketmaster. Med dette som datakilder koblet vi opp AdEngine og begynte å annonsere ut forestillinger til spissete målgrupper på Facebook.

 

Hvor effektiv ble annonseringen?  

Ved å bruke AdEngine så oppnådde Olebull Scene en ROI for hver krone i mediaspend på kr 10. De har truffet riktig målgrupper i annonseringen og har fått flere besøkende til sine forestillinger.

Ole Bull Huset opplever Nurofy som et svært dedikert og fremoverlent selskap med konstant fokus på bedre måloppnåelse for kunden. Vi har et tett, utfordrende og spennende samarbeid og vi er svært fornøyd med valg av samarbeidspartner innen markedsføring ved hjelp av kunstig intelligens. Birte Iversen – Salgssjef Ole Bull Huset.

 

Ønsker du å vite mer om Olebull Scene? Besøk deres nettsider her  https://www.olebullhuset.no/

     

     

    Kontakt oss!

    Ring oss på +47 916 14 161 eller bruk skjemaet nedenfor for å kontakte oss.