Deloitte skal bruke Nurofy for annonsering i nettaviser i hele Norden

Vi er stolte av å kunne dele den store nyheten om at Deloitte har inngått en fast avtale med Nurofy for annonsering i nettaviser over hele Norden.

Deloitte skal bruke Nurofy for annonsering i nettaviser i hele Norden:

Vi i Nurofy, et norsk selskap som spesialiserer oss på datadrevet markedsføring, har utviklet en teknologi som forenkler prosessen med annonsering i nettaviser på tvers av landegrenser. Med vår teknologi kan selskaper raskt og effektivt annonsere i flere aviser samtidig, noe som tidligere var både ressurskrevende og kostbart.

Gjennom et strategisk samarbeid, som strekker seg over de neste 12 månedene, har Deloitte valgt å benytte Nurofys teknologi for å styrke sine nettaviskampanjer i hele Norden. Samarbeidet inkluderer også et felles dataprosjekt som har som mål å forbedre målgruppeoptimalisering og kvaliteten på innsikten i datagrunnlaget.

Vi er stolte over at Deloitte ønsker å inngå dette samarbeidet med oss. Dette partnerskapet er et naturlig steg, gitt den positive responsen teknologien vår har fått i markedet. Vi er spesielt imponert over hvordan Gohar Sheikh og Ingrid Solheim har sett mulighetene med vår plattform og tatt initiativet til det felles dataprosjektet som nå skal igangsettes. Deres innsikt og engasjement har vært avgjørende for å forme dette samarbeidet, og vi ser frem til å realisere prosjektet sammen
— Lars Mossige Øverland

Lars Mossige Øverland, Partner & Chief Commercial Officer i Nurofy

Øystein Ingdahl Nordisk CMO i Deloitte, uttaler:

«Etter å ha testet løsningen til Nurofy i noen pilotprosjekter er vi imponert! De forenkler virkelig måten vi kjøper digitale annonser i nettaviser på, og har samtidig levert veldig gode resultater for oss. Vi gleder oss til fortsettelsen», sier Øystein Ingdahl, Nordisk CMO i Deloitte.

Vi i Nurofy har opplevd rask vekst siden lanseringen av vår teknologi mot slutten av 2022. Teknologien vår muliggjør automatisering av annonseringsprosesser i nettaviser, noe som har blitt svært godt mottatt i markedet.

Karl Espen Iversen, Partner & Chief Executive Officer i Nurofy

Plattformen har automatisert og forenklet annonseringsprosessen på nettaviser, og muliggjør en sømløs annonseringsflyt på tvers av landegrenser og mediehus. Dette har satt en ny standard for hvordan selskaper annonserer, og Nurofy er nå klar for videre ekspansjon i Norden, Sentral-Europa og USA.
— Karl Espen Iversen

«Plattformen har automatisert og forenklet annonseringsprosessen på nettaviser, og muliggjør en sømløs annonseringsflyt på tvers av landegrenser og mediehus. Dette har satt en ny standard for hvordan selskaper annonserer, og Nurofy er nå klar for videre ekspansjon i Norden, Sentral-Europa og USA.»




Previous
Previous

Jobzone – “Perfekt timing”

Next
Next

Nordlo: “Svært intuitiv og enkelt å bruke Nurofy-teknologien”