Sulland satser på Nurofy-teknologien - inngår fast avtale
SULLAND SATSER PÅ NUROFY TEKNOLOGIEN - INNGÅR FAST AVTALE
Teknologi som gir resultater: Slatlem velger Nurofy
SLATLEM SATSER LANGSIKTIG – INNGÅR MILLIONAVTALE MED NUROFY
Thune inngår fast avtale med Nurofy-teknologien
Thune inngår fast avtale med Nurofy-teknologien
Aschehoug: “Nå slipper vi å vente i kø hos et mediebyrå!”
- Nurofy gir oss full kontroll over nettavisannonseringen vår. I vår bransje skjer ting fort, og det å da raskt kunne få annonseringen ut er helt essensielt.
Strai - “Verdifullt verktøy for både merkevarebygging og salgsutløsende kampanjer”
- Systemet er enkelt og oversiktlig å bruke. Den største fordelen er at vi selv kan ha full kontroll på annonseringen.
Deloitte skal bruke Nurofy for annonsering i nettaviser i hele Norden
«Etter å ha testet løsningen til Nurofy i noen pilotprosjekter er vi imponert! De forenkler virkelig måten vi kjøper digitale annonser i nettaviser på, og har samtidig levert veldig gode resultater for oss. Vi gleder oss til fortsettelsen», sier Øystein Ingdahl, Nordisk CMO i Deloitte.
Nordlo: “Svært intuitiv og enkelt å bruke Nurofy-teknologien”
– Plattformen hjelper oss med å effektivisere annonseringen vår ettersom den er svært intuitiv og enkel å bruke, sier Peterson-Ullstrand.
Harila styrker sin posisjon med Nurofy-plattformen
Harila styrker sin posisjon med Nurofy-teknologien
Auto 8-8: “Min hverdag er total forandret”
- Med Nurofy har jeg fått et kraftig, men enkelt verktøy for publisering og monitorering av vår nettannonsering.
Daikin var blant de første kundene til Nurofy: – “Dette er fremtiden”
Nurofy gir bedre oversikt, og gir annonsøren stor fleksibilitet til å endre kampanjer etter eget behov
Baker Brun har blitt trygg på annonsering i nettavis: – “Nå har vi kontroll!”
Baker Brun har blitt trygg på annonsering i nettavis: – Nå har vi kontroll!
— “Nå kan Fløyen nå ut til alle på en gang”
- Vi tilbyr så utrolig mye forskjellig. Med Nurofy sine løsninger så bruker vi mye mindre tid på annonsering i flere nettaviser, og kan raskt nå til nye publikummere på i de nettavisene vi ønsker, sier Norheim