Harila styrker sin posisjon med Nurofy-plattformen
Harila er en pionér i Nord-Norges bilbransje og den første bilforhandleren som omfavner Nurofy-plattformen for å markedsføre seg digitalt. Markedssjefen i Harila, Joakim Akselsen, er strålende fornøyd med samarbeidet.
Full kontroll
Med Nurofy kan Joakim og hans team effektivt utarbeide og plassere annonser nøyaktig når de selv ønsker.
– Nurofy er helt optimalt for en markedssjef, forteller Akselsen entusiastisk.
Med sin solide bakgrunn fra mediebransjen har Joakim Akselsen god forståelse for digitale markedsføringsstrategier og tjenester på markedet.
Joakim Akselsen er imponert over hvor tidseffektiv plattformen er. FOTO: Harila
– Vi får jevnlig tilbakemeldinger på at vi er svært synlige. På samtlige annonser har vi økt klikkraten takket være Nurofy, sier Akselsen.
Ved å bruke plattformen til Nurofy kan teamet hos Harila følge med på engasjementet til annonsene i sanntid.
– Til tross for en utfordrende tid for bilbransjen blir kampanjene mottatt svært godt, på grunn av data Nurofy sitter på, skryter Akselsen.
Med Nurofy har Harila lettere for å nå ut til riktig målgruppe og tiltrekke seg nye kunder, samtidig som de kan bygge på sin allerede sterke kundebase.
Forenkler arbeidshverdagen
Akselsen har nærmere halvert tiden det tar å lage kampanje på grunn av Nurofy sine smarte løsninger for materiellhåndtering.
– Når vi bruker Nurofy slipper vi å være avhengig av en mellommann for å legge inn materiell og optimalisere kampanjen. Slik kommunikasjon gjennom mail er ikke alltid like effektivt, så det er veldig fint å kunne gjøre dette selv, forteller Akselsen.
Akselen sparer mye tid når han bruker Nurofy. FOTO: Harila
I tillegg til å spare mye tid, er Akselsen også veldig fornøyd med kommunikasjonen mellom han og Nurofy.
– De er ekstremt på ballen og svarer meg umiddelbart dersom det skal være noe. Jeg har til og med kommet med forslag til funksjoner som de implementerer kort tid etter, sier Akselsen.
I tillegg forklarer han at kampanjene er ekstremt treffsikre, enkle å justere og har en høyere klikkrate enn før.
– Jeg kan enkelt og effektivt lage kampanjer, følge disse underveis og raskt gjøre endringer ved behov. Det har uten tvil forenklet arbeidshverdagen min, og samtidig gitt bedre effekt og resultater, sier den fornøyde markedssjefen avslutningsvis.