Strai - “Verdifullt verktøy for både merkevarebygging og salgsutløsende kampanjer”

"Et verdifullt verktøy for både merkevarebygging og salgsutløsende kampanjer" sier markedssjef Tove Timenes i Strai Kjøkken AS. De har i snart 100 år produsert og levert kvalitetskjøkken.


Hva syns du om Nurofy Marketing plattform, og hvordan passer den inn i deres hverdag?

“Systemet er enkelt og oversiktlig å bruke. Den største fordelen er at vi selv kan ha full kontroll på annonseringen. Vi legger alt inn i systemet og følger opp underveis i kampanjen og gjør de nødvendige tilpasningene uten å involvere noen andre partnere. Jeg synes jeg har en mye bedre kontroll av webannonseringen ved å bruke Nurofy. Det er til enhver tid mulig å få en god oversikt over hvordan annonseringen går og gjøre de nødvendige tilpasningene. Systemet er effektivt, så det tar kort tid å legge opp kampanjer og gjøre tilpasninger underveis. I tillegg er det en fordel for oss å kunne bruke det i lokalmarkedsføringen for kjedens butikker. Det kan enkelt legges opp til lokale kampanjer i tillegg til det som går nasjonalt.”

Hvorfor er annonsering på nettaviser en viktig del av Strai sin markedsstrategi?

“Det å annonsere i nettaviser er en viktig strategi for oss fordi det gir mange fordeler som bred rekkevidde, mulighet til å segmentere annonsene og at vi kan måle effekten.
Nettaviser er en viktig kanal for oss i både salgsutløsende kampanjer og merkevarebygging nasjonalt og lokalt i de ulike regionene der vi har forhandlere. Økt synlighet og økt merkekjennskap og trafikk inn til strai.no er målet vårt.”

Hvordan er samarbeidet så langt med menneskene hos Nurofy? Noe ekstra å tilføye?

“Det har vært veldig bra. Vi har fått en god innføring i systemet og veldig god rådgivning og oppfølging underveis av dyktige folk.”

Previous
Previous

Aschehoug: “Nå slipper vi å vente i kø hos et mediebyrå!”

Next
Next

Jobzone – “Perfekt timing”