Hei, vi er Nurofy
Vi utvikler en av verdens første plattformer som samler programmatisk og sosiale kanaler, og vi er stolte over å levere banebrytende markedsføringsteknologi.
Eventyret startet for noen år siden da gründer Joachim Tvedt oppdaget at det var mulig å annonsere eiendommer på en smartere måte. Proaktiv Eiendom var villig til å teste idèen hans, og resultatene kom raskt. Joachim hadde en gammel bil i garasjen han ville mekke på, men ble stadig avbrutt av oppdrag fra meglerne. For å få tid til å mekke på bilen grublet han på hvordan han kunne automatisere publiseringen av boligannonsene, og til slutt fant han en løsning og ga den navnet AdPro. AdPro lever fortsatt i beste velgående, og gjennom systemet publiseres det flere tusen boliger årlig i hele Norge.
I dag bygger vi videre på erfaringen fra AdPro i utviklingen av Nurofy Marketing Platform, men nå tenker vi større og utvikler avansert markedsføringsteknologi som passer for alle bedrifter i alle bransjer. Så nå, fire og et halvt år senere er vi fjorten ansatte, og den gamle bilen har blitt til ny rask bil. Teamet består i hovedsak av fullstack utviklere, men også salg, markedsføring og administrasjon. Vi er en skikkelig grei gjeng som spiller og drikker øl sammen iblant, og nå gleder vi oss til å vise Nurofy Marketing Platform til verden!